неделя, 29 август 2010 г.

Гери Райчевска: Жените в секса определят правилата

Ще те запознаем с 22-годишната Гери макар,че тя е известен модел, а съвсем скоро спечели Мис Силикон .Г-ца Райчевска е самостоятелно момиче, което пътува постоянно, а деня й минава в тичане по задачи.Харесва истинските мъже, които знаят как да впечатлят една жена, а ние харесваме нея, защото успя да ни впечали без никакви усилия.

Случвало ли ти се е Секс на първа среща ?
-А на кой не му се е случвало.

Как би си представила твоята роля в секс-индустрията ?
-Като водеща естествено

Получаваш най-често комплименти за какво в теб?
-За това,че преди всичко съумявам да бъда себе си.



Имала ли си неприлични предложения за секс ?
-Да

С какво се занимаваш.?
- Със себе си предимно

По кое не обичаш да те пип(т)ат.?
-По гърдите

Кои са най фрапиращите и пикантни моменти по време на твои фото-сесии?
-Когато заедно с целия екип се наслаждаваме на продукта,който сме създали.

Какво според теб трябва да дава и изисква една жена от един мъж и той на нея ?
-Най-вече доверие и свобода

Харесван тип мъже ?
-Висок,мургав,с черни очи,леко загадъчен и брадясал

Любими марки:дрехи,автомобили и други ?
- Не робувам на марки.За мен най-важното е да ми стои добре и да се чувствам комфортно и готино

Как устояваш на напъните на твоите ухажори ?
-Не им обръщам внимание.

Какво е за теб секса и Моногамна ли си?
-Секса е изкуство,което малко хора умеят.Не бих казала,че съм моногамна

Склонна ли си да простиш изневяра ?
-Да

Любим спорт,спортист,отбор ?
-Този,който се осъществява в спалнята ми.Ха-ха,шегувам се.Тенис на корт ми е любимият.

Как поддържаш фигурата си и тонуса си ?
-При свободно време с разходка с приятели на приятни места и ходене на фитнес,поне два пъти седмично.

Какви съвети би дала за добра фигура и красиви дамски форми ?
-Фитнес-фитнес и пак фитнес и за мое нещастие –ограничение в храната и хранителните продукти.

Любим филм , актьор,музика ?
Мълчанието на агнетата и Да срещнеш Джо Блек.От актьорите Колин Фарел и Джони Деп,а музика....chill out

Голямата ти страст,слабост , хоби ?
Голямата ми страст са приключенията,слабостта ми е да ги откривам,а хобито ми е да ги изживявам

Любимото ти място за почивка ,забавление ?
-Морето.

Идеалните мерки за теб ?
-В никакъв случай не харесвам болезнено слаби жени.Една жена трябва да си има всичко.

Кадрите ти които са ти били най трудни ?
-Досега не е имало такива,надявам се и за в бъдеще да няма такива.

Какво мислиш за еротичните фото сесии , ти би ли се снимала ?
-След като една жена се чувства секси,не е никак зле тя да разкрие секса пила си.Аз също бих се снимала.

Събличайки се голотата на жената е нейна слабост или силно оръжие ?
-В никакъв случай не бих го определила,като слабост и като говорим за оръжие по скоро е Бомба със закъснител.

Какво най-много харесваш и не-харесваш в теб ?
-Харесвам това,че винаги съм била Аз,а не харесвам това,че искам всичко и на
момента,много съм нетърпелива.

Как би се описала ?
-Амбициозна,инат,луда и забавна.

Най-големият ти страх ?
-От инжекции

Коя част от тялото си би коригирала?
-Гърдите отново

Какво би те накарало да се изчервиш ?
-Нищо

Опиши най- добрите си приятели?
-Те са винаги до мен независимо от настроенията ми щурави луди и затова си ги обичам много.Най-важното е,че никога не биха ме подвели.вярвам им.

Най-щурото секс изживяване?
-Мога само да споделя,че искам да ми се случи отново.

Как си вдигаш адреналина и как протича обикновено денят ти?
-Моят адреналин е почти винаги приповдигнат,а деня ми минава в тичане по задачи .

С какво се гордееш и с какво искаш да те запомнят ?
-С това,че не съм забравила откъде съм тръгнала.Не искам да ме запомнят,искам да не ме забравят.

Кои са най-големите клюките, които си чула за себе си и притесняват ли те?
-Чувала съм какво ли не,но не ме притесняват по никакъв начин.

Твоите изкушения са ?
-Шоколада,шоколада и пак шоколада.

Кое може да определиш като всичко в твоя живот ?
-Все още съм достатъчно млада за да определям нещо,като всичко.Ще поживеем,ще видим.



SEX DATING

участвайте в конкурсите на СЕКС ЗАПОЗНАСТВАТА - натиснете тук

Регистрирайте се в новия сайт за модели, манекени, танцьори, стриптизьори, аниматори - натисни тук

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts with Thumbnails