петък, 6 август 2010 г.

СЪСЕДКА


По принцип живея в нормален блок като всички останали хора, в този блок нямаше нито една готина пичка, която да ме възбуди. Е, с изключение на леля Пенка от третия етаж, която беше леко пълна дама над 40-те с виснали цици, всъщност тя ме "Отвори". Имах навика да си бия чекии в коридора на входа, дакото гледам през прозореца минаващите ученичики от близкото даскало. Та веднъж леля Пенка се връщаше отнякъде и ме завари да мастурбирам, без нищо да си казваме, тя ме хвана за кура, вкара ме у тях и навря посинелият ми кур в ужасно космясалата си и потна от жегите путка. Свърших рано, но беше гот.


Та искам да ви кажа, че след това шибах две три девойки, но не ми беше гот, щото бяха неопитни. До деня в който тя дойде.

Коя е тя ли, ами една руса, леко дебеличка 44 годишна фризьорка. Циците й бяха ужасно големи и леко отпуснати. Фризьорката беше разведена с дете и дойде да живее на петия етаж, лятото беше в своето начало, навън бе доста топло и пред входа спря един червен Опел. От него слезе тя, циците й се дундуркаха свободно в тясната ризка с голямо деколте. Дупето й беше изпълнило изцяло дънките без джобове, от тия новите. Детето изтърва мечето си и фризьорката се наведе да го вземе, тогава едната й цица неочаквано изскочи от фланелката. Пичката първо не реагира, но явно усетила нечие присъствие се надигна и бързо я вкара в блузката. Аз вече стоях надървен на терасата и я наблюдавах, тя знаеше че съм там, защото преди да влезе във входа погледна нагоре и погледите ни се срещнаха.

На следващия ден Петя (така се казваше тя) изпрати детето да играе навън и аз реших да действам. Съблякох се чисто гол и звъннах на тяхната врата, просто не съм от ония дето се обесняват исках я веднага. Петя отвори вратата за мое учудване гола. Тогава направо луднах. Мадамата имаше перфиктно тяло, циците й бяха напращели и леко изпотени от топлината, над путката си имаше татуировка с нейното име, а самата путка беше изцяло обрасла, но изрусена.

- И на теб ли ти е топло?- попита тя- ела да се разхладим. След което ме хвана за кура и силно издърпа докато ме заведе на терасата. Опря се в един шкаф и с десния си крак ми удраше чекии, докато си намаже путката с маргарин. След това ме прегърна прези кръста и натика надълбоко хуя ми във вагината си. Започна чукането. Беше страхотно, аз лижех и опипвах тези големи, отпуснати и потни цици. Допира в коприненото й тяло ме възбуждаше още повече. Тя започна да пищи нарежда, аз също виках от възбуда, преди да се изхвърля тя клекна и изпи всичко което пуснах, а то беше много и топло. След това тя не спря, хвана още отоплия кур и пак ме повлече, този път в кухнята, където я шибах само анално, после се преместихме в тоателната и накрая в коридора- Накрая оная ми работа ме заболя, но си струваше.

станахме нещо като гаджета, по-скоро излизахме, за да се ебем н някоя пейка в парка или на скрито място.

Още сме в добри отношения, но от миналия вторник, когато леля Пенка ме извика да я наеба, защото й било скучно, Петя малко ми се сърди

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts with Thumbnails